Spring til indhold

Nyt fra bestyrelsen

Foreningen har indkøbt et administrationssystem “SKStyring”, for at lette det administrative arbejde omkring medlemsregistrering, kontingentopkrævning, våbenregistrering, skyderesultater, SKV tilladelser mm.

Men systemet giver også dig, som medlem, mulighed for at få online adgang til dine registreringer i systemet, såsom hvilke oplysninger vi har registreret om dig, skyderesultater, rangliste, dit forbrug mm. Senere kommer mulighed for at købe klippekort, evt. booking af skydetid.

For at du kan få online adgang til SKStyring, skal du oprette dig via følgende link:
app.skstyring.dk
– Brug “Opret dig i selvbetjening” og følg vejledningen. Dit medlemsnummer finder du på sidste kontingent opkrævning. (Kodeord kan rettes senere)
– Når du er oprettet i SKStyring, kan du knytte appen til din oversigt på din mobil eller iPad. Følg vejledningen under, app.skstyring.dk, via punket: “Genvej til Selvbetjening på mobilen”. Vejledningen gælder både Android og Apple telefoner.

Venlig hilsen
Flemming